top of page

Tak je to za námi...


Největší akce roku - tedy Vánoční Lolita sraz 2015 je za námi, čaj je vypitý, všechny muffiny snědené a já stále ještě vstřebávám dojmy, vzpomínám a hlavně uklízím ty hromady věcí, které se mi nakonec nakupily do pěti velkých tašek :-D


A i když jsem se v noci vrátila utahaná jako kotě, musím říct, že to byl asi nejlepší sraz, jaký jsem zažila. Největší zásluhu na tom máte samozřejmě Vy, kteří jste přišli a dobře jste se bavili, protože bez Vás by žádná akce neproběhla, moc za to děkuji! ;-)


Na to, že jsem jinak velmi introvertní člověk a dělá mi problém navazovat nové kontakty, jsem se letos poznala a popovídala si se spoustou nových skvělých lidí, za což jsem moc ráda a doufám, že i Vy jste si společnost užili stejně dobře jako já.


Lví podíl na zdárném průběhu akce má především Pierrette, které bych chtěla tímto ještě jednou moc poděkovat za všechno, co pro sraz udělala, technicky i na místě. Dále pak Margueritte za organizační záležitosti a zajištění služeb pro hosty, Ketmaře za vydatnou pomoc a výzdobu, která přetvořila jinak relativně strohý prostor na útulnou vánoční kavárnu, potom moc děkuji fotografům, vizážistkám a všem, kteří nám pomáhali, vítali, přemisťovali nábytek a uklízeli. Diukovi, který se uvolil bavit hosty svými povídkami, mým dvěma nejlepším modelkám - mistru Holmesovi Anko a jeho Watsonovi Ketmaře za nápaditou scénku při přehlídce, dále všem těm, kteří navštívili můj stánek a zastavili se na kus řeči a v neposlední řadě vedení Kotelny, za poskytnutí prostor a výborné občerstvení.

Byl to skvělý večer. DĚKUJI!!

Na tržišti byly zastoupeny značky:

O vizáž se staraly:

A vše dokumentovali:

Archiv
bottom of page